Merhaba annişler :) size bir sorum olacaktı ben 35haftalk iken erken doğum şüphesiyle hastanede yattım ciğer geliştirici , niticard ve protestan (200mg lik günde 2+2 ) verildi iyi geldiği söylenildi yaklaşık 2hafta progestana devam ettik şuanda 39. Haftamızdayız benden beyaz renkte akıntılar geliyor progestan mı akıyo sizce anlam veremdm doktor da izin de :(