Arkadaşlar merhaba. 18 haziranda sezaryen olacağım. Ne iğneden ne kesilmekten ne dikişten korkuyorum. Sadece belden aşağımı hissetmeyecek olmaktan korkuyorum. Bu uyuşukluk hissi beni korkutuyor. Felçli gibi oluyor sonuçta. Nasıl bir tecrübe paylaşır mısınız?