Rabia93 Kizlar benim agzim acayip derecede kuruyor sanki hic su icmiyorum. Bugun daha fazla oldu. 3 gun sonra kontrolum var . Aranizda boyle olan var mi
ozgeustun Rabia93 buna paralel baş ağrısı vs de var mı? Düzenli tansiyon ölçtür tatlım tansiyon düşüklüğünden olabilir
Sevo9090 Rabia93 ayni durum bende de var bugun arastirdim hatta normal mi diye. Su da icsem yemek de yesem tuhaf bir kuruluk var agzimda. Ve gecmiyor. Yine verilen tavsiye bol su içilmesi. Nasil olacak bilmiyorum.
Rabia93 saree aynen benim de oyle ama bu son zamanlarda artik farkli bi boyut aldi. Ne bileyim korkuyorum