Kimi drlara göre 40+6 kimisine göre 40+2deyim şehir hastanesinde doğum yapacagm insallah bugün doğumhanede nst çektrdm doğumhane dedikleri yer aslinda sancı çekip arada ıkın dedikleri nst çektikleri yer ordan tam doğum esnasında başka bi odaya götürüyorlar neresi bilmiyorum ama hastane ferah imkanlar güzel asistanlar ve dr doğum yaptiriyor ebe değil muayeneleri asistanlar yapiyor en son çarşamba gel dediler o zamana kadar kendi gelmezse rahim ağzina ilaç koyup yumuşamasini bekliceklermiş duruma göre yumuşarsa rahim agzi suni sanci yoksa sezeryan olacakmişiz merak edenler için bunlari yazmak istedim herkese hayirli sağlıklı doğumlar👶🤲