Nazliyagiz Erenbatununannesi reflüyle birlikte aşırı gastrit var birde bende yemeklerde çok zorlanıyorum 😔
Aysingeldiislerdegisti Nazliyagiz içmemek lazım ciddi şeker ve katkı maddesi var bide hanile değilken bile içmemek lazım ben çok canım isterse arada bir yudum alıo nefsimi köreltiodum içmemeye çalış
cavbella İki günde bir maden suyu içiyorum ayda yılda bir fanta içiyorum asitli içecekler zararlı diye çok icmemeye özen gösteriyorum
Nazliyagiz cavbella maden suyunu öneriyorlar zaten günde bir tane ben çok hazımsızlık yaşarsam içiyorum onu diğer asitlileri hiç içmiyorum ama canım istiyor işte
Pnrarvn Nazliyagiz çok nadir canım çok çok isterse içiyorum ve geçen ay biraz kaçırdım bir anda kilo aldım içindeki şeker çok sıkıntılı 8. Aydayım bir elin parmaklarını geçmez içtipin
Pnrarvn Nazliyagiz yaparsın canım bir arkadaşım söylemişti keseden geçen tek uyarıcı madde kafeinmiş bebek için içmemek daha iyi sağlıklı doğumlar