Elomer Tup bebek sonucu hamileyim bugunle 11 haftalık olduk,bugun cok kötu stres yaşadım sinirden duvarları vurdum ağladım cok kötu kriz gecirdim sonra pişman oldum bebeğime zarar vermişmiyimdir yaşıyormudur bebeğim😢😞😭
madl41 Elomer canım sinir bişey yapmaz Allah’ın izniyle bişey olmamıştır. Ama sen sinirlenince bebekte hissediyor daha dikkatli olmalısın 😊
Sengulkrgz Elomer Riskli donemlerdesiniz dikkat edin kendinize.Cok stresli ve sinirli hamilelikte bebek tek bildigim kolik doguyor huzursuz oluyor dogumdan sonra bebegi sakinlestirmek zor oluyor.Olabildigince gebelik donemini sakin ve huzurlu gecirmekte fayda var