Merhaba arkadaşlar
19 haftalığız ve içten gelen bi kaşıntı var bir kaç haftadır. Çatlak oluşuyor desem daha çok erken değil mi ki ayrıca sürekli yağ vs de kulllanıyorum . Doktor randevuma daha var size sormak istedim aynı problemi yaşayıp bilgi edinen var mı acaba