Momyorgun Ya sen onları neden kafana takıyorsunki canım boşver takma kimseyi. Herkes neye inanmak istiyorsa ona inansın sen kendi bebişine ve işine odaklan, devlet memurusun bak ne güzel oturuyorsundur, şartların daha çok iyidir. Ben cafede ayakta çalışıyordum mafoldum ilk zamanlarda maalesef işimi bıraktım 6 ayı evde boşu boşuna sıkılarak geçirdim 😔🙄
Takma kimseyi duyma görme bile karnındaki bebişi üzme 💕