sumsahin Merhabalarr bu arabadan kullanan var mı acaba? Avantajları dezavantajları nelerdir bilgi verebilir misiniz?
Nur___ sumsahin kullanmadım ama araştırdım baya, çok güzel araba baston puset zaten çok hafif kullanışlı annemin için bebek için de ama tekerlek yapısı bana güven vermedi o yüzden vazgeçtim, hamleleri daha rahat olmalı, bence arabanın
Slinn sumsahin ben aldım geçen hafta e bebekten. Çok hafif iki parmağınla bile taşırsın, tek hareketle açılıp kapanıyor. Ama çocuk ağırlaştıkça manevraların zor olur dedi satan çocuk tekerleklerinden dolayı. Ben yine de aldım gittiği yere kadar kullanırım çok ta dandik bişeye benzemiyor bence
sumsahin Nur___ Slinn evet çok hafif diyorlar. Çift yönlü olmaması beni düşündürmüştü. Bi de dediğiniz gibi ağırlaşınca manevrası zor olursa problem olur benim için. Çoğu yere otobusle falan gidiyorum onun icin boyut olarak harika da bilemedim 🤷🏼♀️
Nur___ sumsahin bende çoğu yere toplu taşıma ile gideceğim için vazgeçtim biraz daha bütçen varsa joie nin baston pusetlerine bak derim tekerlek yapısı ve malzemesi daha sağlam geldi bana bende onlardan düşünüyorum