Deletedmom0032 Kızlar bebeğim usg de haftasından önde gidiyor, ben şimdi kaç haftalığım adet tarihine göre mi bakcam yoksa usg de çıkana mı
Pinars Deletedmom0032 benimde 2 hafta önden gittiğini söyledi doktor adet tarihimi geriye çekti bende ona göre hesaplıyorum artık yani sonuçta doğru olan usg
Yaser27 Deletedmom0032 benim de baştan beri önde gidiyordu 1 hafta falan daha sonra denk oldu ama hala 4 gün önde gösteriyor gibi verdiği kâğıda göre
Kcmr22 Yasemincifci benim övülasyonum geç olmuş doktor öyle demişti bebeğim sağlıklı çok şükür 38+5deyiz ama usgde değişiyor bazen bide doktorumuz izne ayrıldı baska doktora gittik iyice çorba oldu🤦🏼♀️
Deletedmom0032 Kcmr22 ben aynı doktora gidiyorum gelişimi önde dedi de işte her gittiğimde biraz daha önde çıkıyor şimdi tam bir hafta önde
Sedahatun Pinars ya ben de ikili teste giricem 13+0’da ama usg ye göre 4 5 gün önden gidiyordu ya 14’ü geçtiyse diye endişeliyim birazcık, devlette de anca bu şekilde randevu bulabildim bakalım hayırlısı🤷🏻♀️
Deletedmom0032 Pinars bende öyle alayım haftası değişirse burdan düzeltirim yine şimdilik önde olması benim için iyi çünkü 13 haftalık olunvca artık bişey olmaz diyorlar ya içim erken rahatlamış olur
Pinars Sedahatun ben aynı bu şekilde kaçırdım ikiliyi işte kendimi 13 sanıyordum meğerse 14+4 müşüm doktor yapmadı 4 lüyü yaptık
Koku Kızlar benim de 6 gün geride. Geride olması problem mi? Normalde bugün 8+5 olacaktı ama son kontrolümün USGsine göre bugünü hesapladığımda 7+6 gözüküyor.
Kcmr22 Yasemincifci evet adetime göre doğurmuş olmam lazımdı 😂 ama son 9 belirti ise 0😂 bugün biraz kasıklarımda inanılmaz baskı var karnım çok acıyor bide