Kızlar hamilelikte akıntı olur dedikleri için akıntı olmasını pek ciddiye almıyordum dün vajina girişinde hafif bir kasımtı basladı rahatsız etmiycek sekilde bugun sonuclar için hastaneye gitmiştim doktorum alttan muayne etti ve mantar enfeksiyonu olmusun hemde öyle az da değil dedi dikkat et vs dedi kültür testi yaptı haftya cıkıcak sonuc, sizde fazlası olursa bir hastaneye gidin derim