tunaanurr 39 olduk bizde de ses yok,gününde gelcek oğlum galiba 😍bugun kontrol vardı cok az sancı çıktı nts de,bende hiç ağrı sızı olmadı😂hemşire ağrısız Doğum yapacaksın galiba dedi 🥰inşh dedim.ki canım cok tatlıdır ona rağmen hissetmedim sancı fln .
bi iki güne gelebilir de gelmeyebilir de dediler,bekliyorm bakalım,