Kızlar 31+2 haflalık gebeyım ultrasonda 29+2 cıkdı kılosu 1360 qram boyle bı wey bawına gelen varmı cok korkuyorum bebegıme bı wey olurmu? Doktorum 32 ılerı gıde bılırse 34 de sezeryana alırız dedı varmı boyle durumla karwılawan bu arada plesenta prevıada var🤦♀️☹️😢