Brknly Ben gider gitmez direk nasıl olduğumu,hissettiğimi soruyor 1-2dk konuşuyoruz önce, sonra hemen tansiyonumu ve kilomu ölçüyor iyi mi kötü mü söylüyor,ultrasonla bakıp çok detaylı bilgi veriyor canım ki bence böyle olması lazım..Memnun değilsen doktorunu değiştirmelisin bir an önce🙏🏻