Kizlar bunca zaman hep ayni doktora hastaneye gittim simdiye dek pek bir sorun yasamadim cok sukur ki ancak cevremde çok kişi o hastaneye gitti ve kimse doğum yaptıktan sonra memnun kalmamis normal diye yatıp son dk sezeryanla alıyorlarmış napicagimi bilemedim kendi doktorum da şuanda yıllık izne çıkmış ve haber vermesi gerekiyor mu bilmiyorum bize hicbir bilgi vermedi giderken şuan ne yapacağımı bilmiyorum ben ne olacağını da bilmiyorum hastanemi değiştirmeyi düşünüyorum ama bu noktaya gelip değiştirmek doğru olur mu bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız ya da böyle çevreden etkilenip vs giden herkesin de sezeryanla doğurması bana normal gelmiyor.