selam kızlar 13. haftamda doktor erkege benzettı.Suan 16.haftamdayım kız dıyor .Ama yıne bacak arasında cıkıntı gordum sordum kız bebeklerını. vajınalarında cıkıntı olabılıyor dedı buyuk yada kucuk olabılıyor dedı.Hocvsy anlamadım 😊Böyle bıseyyle karsılasan oldumu ?? 16 haftadan sonra cınsıyet degısen oldumu ?