Pnarozbulut canım hiç korkma herşey çok hızlı oluyor ve bebeğin kucağına geldi mi yanında oldu mu bütün ağrın sızın bitiyor,ameliyattan sonra bolca su iç ama bolca iç hem idrara çıkarsın seni rahatlatır hemde süt olayına takviye olur,ayaklarında uyuşma geçti mi hemen yürü,2saatten fazla uzanıp yatma mutlaka arada kalk yürü hem gazın çok kolay çıkar hemde dikişlç yerlerindeki ödemden hızlıca kurtulursun,çok uzun süreli yattın mı yatakta doğrulman biraz zorluyor,süt için süt yapıcı anne çayları var onlardan bolca içtim,tahinli çörek vs yedim,kahve tükettim,çok su içtim,çok yürüdüm ve en önemlisi ikiz bebeklerim erken doğduğu halde ve küvezde kaldıkları halde moralimi hep yüksek tuttum hem pozitif düşündüm,bebeklerimin bana ihtiyacı vardı ve moralim iyi olursa sütümde etkilenmezdi,ameliyattan 1 gün sonra sağarak süt yolladım hep,çok şükür sütüm geldi,sütün gelmese bile sakın stres olup moral bozma,hastane ortamından çıkınca rahatlayınca herşey yoluna giriyor ama hiç pess etme hep dene,şimdiden sağlıkla al bebeğini kucağına,zaman çabuk geçiyor,3,5ayı oğullarımla beraber devirdik bile..