Bnm de 2 aylık Rabbim herkesin tüm bekleyen anne adaylarının hayırlısıyla bebeklerini kucagına almayı nasip etsin insaallahj 🙏 bnde hastane fobisi oldugu icin daha yeni yeni kann vermeye alıstım diyebilirim ne yapıcam bilmiyorum normal dogum yapmak istiyorum aslında daha iyi olur diyor annelerimiz ama o an ne gerektirir ne olur sartlar bilemiyoruz diye korkuyorum :(