Kızlar 30. Haftayı geride bırakırken artık süt içerken resmen işkence çekiyorum. Bıkkınlık gelir ya aynen o şekilde 😅 sütü ballı içebiliyordum sadece zaten. Şimdi besleyici ama içmesi daha güç olan kefiri tavsiye etti bir arkadaşım. Doktor kontrolüme daha var. Hazır olan kefiri içen ve doktoru tavsiye eden var mı ?