Bende 6 haftalıken su gibi yogun bır kanama oldu pet koydum 1 damla bıle gelmedı dr gıttık hersey normal dı kalp atımı kese 200ml su progestan dan kullanıyorum öyle hiçde dınlenmedım suan 7+1 olduk bi sıkıntı yok şükür dr saglıklı bır gebelık ise zaten bırsey olmaz eger sahlıklı bır gebelık degıl ise bu ilac işe yaramaz dedı bu arada bu 3. Genelıgım ve 10 yıl arafan sonra 1. Dusuk ve 10 yasında bır kızım var şükür yanı panık yspmayın herseyın hayırlısı