Buse-Tekin ben ilk 3 ay 24 saat kustum neredeyse. Dediğin gibi su bile içemedim ve 3 kg verdim. Bebek henüz senden direk beslenmediği için bu problem olmadı ve bulantıyı geçirecek hiçbir şey yok malesef, okumadığım forum kalmadı, denemediğim yiyecek kalmadı. Bana ekmek+peynir ve limonata biraz iyi geldi ama kişiden kişiye değişiyor sanırım bu da. 14. Haftada tamamen geçti ve aylardır açmışım gibi yemek yiyorum şuan. Malesef biraz sabretmen gerekecek bu süreçte 🙏🏻