Kızlar merhaba ikinci çok şükür minnoşumu sağ salim arife günü kucağıma aldım.Spinal sezeryan ile doğumum oldu .uzun bir serüvendi okurken sizi yormamak adına merak ettiğiniz yada kfanıza takılan doğum ile ilgili süreci sorabilirsiniz seve seve tecrübelerimi paylaşıbilirim.bende çok merakla bekler sorardım😁Kafadakiler hiç bştmiyor malesef.inş vakti saatinde sizde miniklerinizi sag saglim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 👏👏