Zeynepzeze Ebrutkgzz Böyle maddelerin gebelikte kullanımı bence uygun değil. Çünkü hormonsal ve vucuttan emilim yapar
Fasulyem22 Ebrutkgzz gebelikte tüylerde artış hormonlarin değişmesi yüzünden olur . Tüy azaltirsak hormon dengeleriyle oynamış oluruz bu da iyi değildir bence bırakın çıksın bence
Feminel16 Ebrutkgzz sonuçta kimyasal birşey ilaç bile içemiyorken vücuduna bence kimyasal birşey sürme derim
Ebrutkgzz Zeynepzeze aynı markanın bir başka küründe gebelikle ilgili bildilendirme var dediğin gibi ama bunda gebeliğe dair bşey bulamaynca buraya soraym dedm belki doktoruna soran olan olmuştur diye
Ebrutkgzz Fasulyem22 evet o konuda haklısın canm ama benm gebelikten tüyler çoğalmadı lazere gidiyordum brakınca yüzüme çözüm arıyorum