bebiss1 kiz bebek isimi ariyorum benin icin önemli olan anlamli ve güzel olmasi icime sinen bir isim bulamadim belki sizin paylastiklariniz icime siner
Lidya İlkine dilay koydum içinde dil geçiyo diyemi nedir çeneden çekiyoruz bundada hilal düşünüyorum belki daha sessiz olur 😁🙈
bebiss1 9+1 cinsiyetimiz belli degil erkek se muhammed selim olacak kizii bulamiyom isimm 😂 hissiyatimmmm kiz gibi ama isim bilmiyoruz esime kalsa kübra diye tutdurdu bende belinay ve erva hosuma giddi onlari begenmedi babamizz
Kubar bebiss1 merhaba canım kübra ismini tek başına koymamanizi öneririm manası acısından manası en büyük felan demek ne biçim mana en büyük olan Allahtır bu şekil kibri çağrıştıran isim leri tek kullanmamak daha güzel olur mesela Hatice Kübra olabilir.kusura bakma karışmış gibi oldu sadece tavsiyede bulunmak istedim