Aysglmrt09 Ben hiç göbek deliğinden yukarıda birşey hissetmiyorum ve aşağı doğru karnımın şekli her gören bebek aşağı inmiş diyor
cansuuhakann Aysglmrt09 27.haftadayım benim de çok aşağıda. Ama bebeğin hareketlerini göbek deliğimin üstünde hissedebiliyorum. O rahim büyümesiyle alakalı sanırım biraz da
Weewe Aysglmrt09 kaç haftalık ki? Rahim zamanla büyüdüğü için belli bir haftadan sonra delikten yukarıyı da kapsıyor. Ben 30+4 üm, 3-4 haftadır göbek deliğimin üstünde de hareket hissediyorum mesela. Yavaş yavas hissettiğim alan arttı.
melegiminannesi Bende 25 haftalığım gecen hafta kontrole gittigimde doktorumda bebeğin göbek deliği hizasının yukarısına cıktıgını söyledi ve hissediyorumda o biraz rahim büyümesiyle veya bebeğin duruşuyla alakalı diyebiliyorum