EUEUEU Bayanlar 4 aylık hamileyim meyveyi çok tüketiyorum acaba gebelik şekerimi felan yükseltirmi bi rahatsızlığım yok ama aklıma takıldı fazlası zararlı olurmu diye ?
Freearc EUEUEU karpuz kavun çilek kivi muz limon bunları çok az ye. Acayip şeker varmış. Şekerini yükseltir. Benim karpuz yükseltmişti 😔😔😔
Mavigozunannesi EUEUEU yaz meyveleri çok şekerli gebelik sekerim olmasa bile fazla yeme şeker zarar çünkü karpuz kavun 2 dilim den fazla yeme demişti benim dr sekerim yok benim de
Sad3c3m EUEUEU meyvelerde de şeker var dikkat etmek lazım canım herşeyin fazlası zarar. Mesela muzu çok yersen kabızlık yapar kayısıyı çok yersen ishal yapar karpuz kavun zaten aşırı tatlılar az az dozunda tüket bence
Handeyldz01 Bende aynı durumdan muzdariptim bide tatlı midemi bulandırıyor diye yükleniyordum. Mecbur vazgeçtim ara sıra yiyorum
EUEUEU Handeyldz01 aynn bnde kahvaltıda akşam hep meyve yiyorum iyi geliyordu diye ama bnde kısıtlıyım artık
Deletedmom133 EUEUEU bende yerdim dayanamayıp sonra yememeye başladım😀 ağzım boş durunca sevmiyorum bende ne yapım
Nur___ EUEUEU meyvenin de özellikle karpuz şekerli su oldugunu unutmadan günde iki porsiyonu geçmeyecek şekilde tüketilmesinde zarar yok demişti doktorum 🌼
Nur___ EUEUEU muz yararlı olmasına ragmen ben yemiyorum çünkü acayip yavaşlatıyor sindirimimi zaten yavaş, ama erik ve kiraz da bende abartırım 🌼