roze Hanımlar merhaba. Henüz 5 haftalık hamileyim ama iki gün kanamam olunca acile geldim. 2 gün yatırdı doktor ve doğurana kadar düşük tehlikesi var çok dikkat et ilaçlarını bırakma dedi. Bu durumu yaşayanınız oldu mu? Ne tavsiye edersiniz?
Svbn roze benim 4.haftamdan beri hem lekelenmem hem kanamam vardı hatta bi kere kocaman pıhtı bile düşürdüm daha sonra adet kanının 3-4 Katı kan boşaldı benden ha bu arada da sürekli kahverengi ve pembe leke geliyordu her seferinde de yok kaybettim bu sefer diye gittim hastaneye ama Allah’a şükürler olsun ki her seferinde kalp atışını duyduk hele dün bebeğimin kolunu bacağını oynattığını gördüm ya dünyalar benim oldu korkma tabiki tedbirini al herkeste aynı şey olacak diye bişey yok ama bunları düşünüp korkma ben boşu boşuna ağlayıp kendimi ailemi eşimi korkutmuşum allah büyük zaten dünyaya gelecekse ne olursa olsun yaşamaya devam ediyor Herşey allahtan ben bu düşünceye girdikten sonra Herşey yoluna girdi ☺️ Bu arada 11.haftamdayım
Svbn roze ben progestan fitili kullanıyorum hala her gün 1 tane ve Protestan iğneyi de üç güne bir vurduruyordum 2 gün önce bitti o kese etrafımdaki kan bitmiş dedi doktor bırak dedi ama fitile devam ediyorum ev süpürmüyorum kesinlikle ağır kaldırmıyorum ani hareket etmiyorum ilişkiye kesinlikle girmemelisin ve arada bebeğinle konuş bol bol da dua edip güzel düşün 😇
Zehralismail roze daha 5. Haftalık bir gebeye nası doğuma kadar riskin var denilir ki? Bi rahatsızlığınız mı vardı kist miyom gibi?
Freearc Canım iğne vermiştir sanırım proluton. Ben hastanede yatmadım ama benimde kanamam olmuştu. İğne ve dinlenme ile atlattık çok şükür. Sende atlatırsın bu haftalarda çok oluyor kanama vs
roze Freearc proluton verdi de o artık üretilmiyormuş, bulmaya çalışıyorum. İlk üç aydan sonra risk geçer mi? Doktor beni baya endişelendirdi de :(
roze Svbn Ben de öyle inanıyorum tabi, alacak nefesi varsa ne yapsam doğar, yoksa ne kadar uğraşsam boş. Allah sağlıklısını hayırlısını nasip etsin. Yarın kendi doktoruma görüneceğim, bakalım ne tavsiye verirse uyacağım mecbur.
roze Zehralismail idrar yolu iltihabı var bende doğuştan, rahim duvarını iltihap kaplamış dedi doktor. Bu yüzden söyled sanırım onu..
MumyOlc Merhaba ben 7+1 deyim kızlar 5. Haftada kanamam oldu kesin düştü dedim doktora gittik çok şükür kese duruyor du progestan iğne ve fitil kullandım kanama durdu hemen şimdi adet sancısı gibi sancılarım var ama kanama Yok sizce normalmi bu durumu yaşayan var mı