Zeynepzeze şaun hatırlamıyorum ama 2 dejenarasyondaydı gebeliktede sıkıntıydı bu yani benim idrarımda falan kan geliyordu benimli tıkanmıstı belkş taş vardı belki baska bişe bekledik bi süre ama düzelmedi doktorda ağırlarımın erken doğumu tetiklicegini söyledi yada böbregiöin zarar görücegini sonra stent takıldı 1 ay takılı durduktan sonra böbregiö tekrar tıkanmıss doktorda baya şaşırdı röntgende cekemiyorlar taş var mı die sonra 2. kez stent takıldı doktor hayretler içerisinde kaldı 1. stent okdar tıkanmıstı ki ve çok su içmeme ragmen sonra temizlediler ve 2. taktılar elhamdulillah suan cok iyiyim arada oluyor ama dayanılmıcsk bi agrı değil 32.haftamdayım stentin bi ucu böbreğimdr diğeri mesanemde bebek büyüdükce mesaneme baskı oluyır o tel batıyomua gibi hissediyoeum ama az kaldı die sabrediyorum sizinde 28 haftalık olmus dayanabiliyosanız az daha dayanın