Bende dört saat suni sancı aldım ilk başlarda normal geliyor sancı sonra artıyor 127 falandı sancım nst de nefes alamıyordum açılmamda hiç ilerlemedi suyum gelmişti herşey normaldi ama açılma olmadı sezeryan oldum alttan muayene suni sancı kapışır bence 37+2 de doğırdum sezeryan asla istemiyodum ama hiç bi farkı yok hatta daha hızlı kavuştum bebegime iyi bile oldu diyorum