hafsahamza merhaba, 30 + 1 deyim , doktorum kesinlikle kilo söylemiyor, ben bu haftama kadar kaç kilo olduğunu hiç bilmiyorum, bilemeyincede stres olmuyorum. Doktorum 70 üstü teze katıldım, doğum öncesi söylenen bütün kilolar hatalı dedi bebeği tartıya koyup tartamayız, makineyede güveneneyiz diyor, her annenin genetik faktörü farklı, bebeğiniz olması gereken kiloda doğacak endişe etmeyin🙏🏻