deletedmom40 Merhaba yeni anneler 4+5 hamileyim sarı akıntım geliyor sizde de oluyor mu yaşayan varsa anlatabilir mi
ZeynepBilgen48 deletedmom40 15 haftalığım hala akıntım geliyor ve jel kıvamında gibi bugün doktoruma sordum hormonlardan kaynaklanıyor normal dedi ama eğer yeşil ve kötü kokuluysa bı bakalım dedi oyle değilse sıkıntı yokmus ama yinede sende bi doktoruna sor
Gsdebal deletedmom40 insanlar artık herşeyi ne çok abartıyo bendede var ve doktorum gayet normal dedi kibilk aylarda kahverengi leke bile gayet normal sadece kanaman olursa kork
Clover Bende de oluyordu gebelikte akıntı normal ama sarı olması dusundurucu bence riske girmemek icin mutlaka doktorunla konusmanı oneririrm