Arkadaşlar selam ben Allah nasip ederse medipol Çamlıca hastanesinde Doğum yapmak istiyorum Sedef hanıma gidiyorum şuan için memnunum normal Doğum yapmayı çok isterim ama o cesaret bende var mı bilmiyorum 🤷♀️ arkadaşım o hastanede sedef hanıma yaptırdı doğumunu drdan memnun kaldı ama anestezi doktorundan hiç memnun kalmadı spinal istedi yaptırdı tam uyuşmamış resmen yalvardım beni bayıltın diye bayıltım devam etmişler ya böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Bu biraz fazla beni tedirgin etti bayıltılmak istemiyorum eğer sezeryan Doğum yapacaksam spinal isterim. Sizden de fikir almak istedim