Kızlar merhaba benim ilk gebeliğimdi , aralık ayında kürtaj olmak zorunda kaldım. Kürtajdan sonra genetik testler yaptırdık ve bende kan pıhtılaşması çıktı hamilelik boyunca kan sulandırıcı kullanmam gerekiyormuş. Şimdi tekrar çocuk istiyoruz acaba deneme sürecinde kan sulandırıcı falan kullanmama gerek var mı yoksa gebeliği öğrendikten sonra mı başlamak gerekiyor ?