Merhaba arkadaşlar, gebeliğimin 12. Haftasındayım. Medipol Mega’da Duygu Hanıma gidiyorum. Yarın randevum vardı normalde en son muayenede 1 ay sonra gel demişti ben de randevuyu almıştım yarın için az önce arayıp doktorun izinli olduğunu ve en erken Salı günü randevu verebileceklerini söylediler. Ben de özelde öğretmenim, 1 haftalık tatilden sonra okuldan izin almak istemedim. Daha önce gittiğimde de 1 saat beklemiştim kapıda. Ateşim çıkıp hastalandığımda da doktoru arayıp ulaşamamıştım mesajıma da dönmemişti(acile gitmeli miyiz diye sormak istemiştim), başka tanıdık bir doktoru arayıp bilgi aldık ne yapmamız gerektiği konusunda. Kendimi çok şanssız hissediyorum. Tavsiye edebileceğiniz hastane ve doktor var mı? Küçükçekmece’de oturuyorum. Teşekkür ederim şimdiden 🌸🌺