Sevgili Anneler karnımdaki minnoşuma 2 isim koyacağız 1. İsmimiz tamam. Ama 2. Ye karar veremedik...
### Aymina / Aymila / Aymira isimlerinden hangisi sizce kulağa daha hoş geliyor?
Evet pek fark yok ama, telaffuz kolay olsun istiyorum ilk ismimiz biraz değişik 2. Daha normal olsun istiyorum 😊
bu arada ağabeyinin adı Bedir Aybek. Ağabeyindede ay olduğu için öyle bir uyum yapmış oluyoruz 😊🌺