Canım benim ilk baktığımda 217 ydi 4 gün sonra 660 filan olmustu ondan 2 gün sonrada 920 filan çok net hatırlamıyorum ama hiç bi zaman iki kat artmadı benimde moralimi çok bozmuştu doktorlar dış gebelik vs ama kalp atışlarını duyduk Allah a şükür. Herşey Allah tan bu süreç biraz sancılı. Biraz sabır biraz dua. Beklemeni tavsiye ederimm