CerenAnne Sevgili anneler bu his rahim ağzının incelmesinin bir belirtisi mi? Böyle ara ara alttan baskı hissediyorum, batma gibi bir his değil ama. Böyle olup kısa sürede doğum yapan var mı? (37+2 haftadayım )
Trkmn CerenAnne 32. Haftamdan beri o his oluyo ve arada iğne batıyomuş gibi ayaktayken kasılıp kaldığımda çok oldu doktor elleri geliyodur demişti 39+2yim hala kanala girmedi bile bebeğim açılmamda yok sancımda yok😕
ddmnrdgn CerenAnne ben 32den beri öyleyim gelen giden yok 😂 hatta o his yüzünden ne yürüyebiliyorum ne oturabiliyorum. Bebeğin başı aşağıda ve büyük olduğu için benim de yapım dar olduğu için böyle hissettiğimi söylemişti doktorum
selenpulatkan CerenAnne 35.haftamda kontrole gittim. Dediklerinizi uzun zamandır yasiyordum. Meger acilma oluyormus. 35.haftamda doktorum 2cm acilman var dedi. Kendini cok yorma dedi dogumun olur dedi. Gercekten de 36+0 da dogumum oldu. Ama cok rahat bi sekilde oldu. Korkma bence. Simdi 1 hafta oldu evimizdeyiz ve rahatiz cok sukur. Sadece 4 dikisim var ve biraz agri yapiyor o kadar. O da gecermis zamanla.
zynp1512 CerenAnne benim sabahtan beri öyle kasıklarıma ara ara sancı giriyor ve bununla beraber sanki bebeğim aşşağıya inmiş gibi ıkınma hissi geliyor sadece kasıklarımda hissediyorum bugün hareketlerini ve sürekli kasılıyor korkmam mı lazım acaba erken henüz @selenpulatkan
ozlemree CerenAnne bndede öyle his oluor anlık ittirip çekio sanki. Bazen elimle bastırıom. Doktora dedim. Kafası yukrda eli ayagı ittiriordur dedi. Öyle bi an oluo ki sanki diom aha eli kolu cıkacak dışarı 😁
Refref 28 haftalığım yaklaşık 2 haftadır o his bende de var zonk zonkluyor sanki çıktı çıkacak korkuyorum erken gelecek diye😔
zynp1512 CerenAnne acilde de vajinal muayene yapıyorlar hemen biliyorsun oda tetikliyormuş o sebepten gidesim yok dinleniyorum sancılar düzeldi gibi eğer devam ederse gidicem çok sağol