Nariyee zorunda degılsın ama bence yaptırmalısın down sendromu, trızomi 13,patau sendromu vs agır genetık hastalıkların tespıtınde kullanıyor bazıları dogmadan anne karnında ölebılıyor daha buyuk bır travma olmaması ıcın yaptırın bence.. önunuzu gorme adına