gulanne deletedmom11 sadece Doğum içim değil başka hastalıklara iyi geliyormuş. Kür falan yapıyorlar.
Skrnslmn deletedmom11 Allah iyiliğinizi versin ya 🤣 ayrıca doğru mu bilmiyorum ama mesela doğumda bunu kullandık ya doğumdan sonra Sudan çıkarınca yine kapanıyormuş ve daha sonra başka bi doğumda kullanılabiliyormuş Biri öyle yazmıştı doğruluk payı nedir bilmiyorum
ggzmkrcc Skrnslmn evet sudan cıkarınca kapanıyomuş ve o kapandıkça rahmin eski haline geliyormuş ama bir daha kullanılma konusunu duymadım hiç
deletedmom11 Skrnslmn bence riske girmemek Lazım bi kere kuLLan başka kuLLanma ben öyle yapcam şahsen
deletedmom11 Skrnslmn waLLa sancıma bağLı eğer iLk doğumum gibi sancı çekeceksem değiL suyunu içmek otu biLe yerim 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Skrnslmn ggzmkrcc ne güzel bişey ya İnşAllah doğru şekilde kullanırız etkisini de görürüz 🙏🏻 Doğruluk payını bilmiyorum ama nette öyle okumuştum
Skrnslmn ggzmkrcc zaten o kadar farklı şey yazıyor ki kafam karıştı burda ki tecrübelilere sormak istedim
Zeyneps Ben de çok istiyordum bu otu almayı ama doğuma 32 gün kalmasına rağmen bebgim hala ters duruyo sanırım kullanamiycam 😢😢😢
Skrnslmn Zeyneps son an bile dönen var Eğer elinizde varsa uygun bi kapla birlikte doğum çantanızda olsun Nasipten öteye gidilmez ki iyi düşünün bebeğinizle konuşun ve inşirah suresini okuyun İnşAllah döner sağlıklı kolay bi doğum olur umarım
gulanne burcuali38 ben1tane aldm 5 tl ye aktaran. İnternette de satılıyor. Bulamayanlar n11 gittigidiyordan falan alabilir
Erdmm Skrnslmn ben Karabağ’larda oturuyorum ama varsa orayada gelirim sorun değil pazae günü açık olur mu ki
Skrnslmn Erdmm pazar açık olur mu bilmiyorum ki Ben buraya Uşak’tan gelin geldim ve ilçenin mahallesindeyim hani açık olur mu yada başka yerde var mıdır hiç bilmiyorum
Skrnslmn Erdmm isterseniz bulamazsanız kendime aldığımı gönderirim size ben daha sonra alırım yada nette de var diyo arkadaşlar ordan da bakabilirsiniz Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım ben
Erdmm Skrnslmn ya açıkcası internete pek güvenmiyorum başka ot olduğunu söyleyenler oluyor ordakilerin yarın biyer var oraya bakıcam bulamassam yardımcı olursanız İnan’ın çok sevinir çok dua ederim