bebegimmveannesii benimde 3-4 gün geç döllenme gözüküyor ama doktorum benim adet tarihime göre hesaplıyor yine de. 3-4 gün ileri geri olması hiç önemli değil dedi. Ama bazı doktorlar çocuğun tarihine göre adet gününü değişik söylemeni isteyebiliyor. Doktorun tarzına bağlı. 10+1 düşünmen daha iyi tabi çünkü ultrasona göre bebeğin o büyüklükte.