Beni yanlış anlamayın sakın ama ben yakınlarıma da defne ismini önermiyorum , okul öncesi öğretmeniyim ne kader defne isminde öğrencim olsa inatçı ağlak dediğim dedik aşırı zor çocuklardı. Bu benim görüşüm kimse yanlış anlamasın. Ben yakınlarıma söyleyip dinlemeyenler sonradan hak verdi bana hatta 😂 her isimde olacak diye bir şey yok ama bu benim gözlemim erkeklerde eymen kızlarda defne