Arkadaşlar adet günüme göre 8 haftalık olması gereken bebeğim geç döllenmeden dolayı ultrasonda 6 haftalık gözüktü. Bugün yine ultrasonda kalp atışlarını duyduk çok şükür ama yolk kesesi 9mm çıktı. Olması gereken 6mm imiş. Doktor risk olduğunu söyledi. Yani kalp atışının durabileceğini veya genetik bozukluklar olabileceğinden bahsetti. Tabii üzüldüm biraz. Aynı şeyi yaşayanlar var mı? Benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olacağım.