Bende 29haftaligim cinsiyet erkek normalde top gibi sivri bir gobek bekliyo herkes ama bende oyle bisey yok bende asagida oldugunu dusunmeye basladim. Gecen haftada kasilmalar basladi doktorum bir daha oyle olursa evde bekleme gel dedi Bebisimin hareketleride cok sakin cok narince cok dikkat etmek gerekiyo anlayabilmek icin böyle bisey yasayan varmidir