Selam bayanlar ya ben bugün 18 haftama girdim hiç bebeğimi hissetmiyorum bide göbeğim hiç yok gibi sizce normalmi bu kız bebeklerinde daha çok kilo alınıyormus erkeklerde zayıflıyormuş bu doğrumu sizce benim oğlum olcanı söyledi doktor ama basenlerden sadece kilo aldım ne midem bulanıyo ne kusma yaşadım bana kızım olcakmıs gibi geliyo sizce değişirmi cinsiyeti 2 hafta sonra tekrar doktora gitsem mi içim rahat değil başına böyle bişey gelen varmı lütfen yadırgamayın sadece merak benimkisi