Selamün aleyküm arkadaşlar hayırlı cumalar 9+6 haftalığım gebeliği öğrendiğim ilk günden beri idrar yollarında enfeksiyon var çok kasık ağrısı ve afedersiniz(yeşil,sarı) renkte akıntı oluyor ilaç verdi doktor kullanmak istemedim geçen hafta artık dayanamayıp tekrar gittim
GYNOMAX XL 3lu fitil verdi ilerletmemek için dün gece kullandım ama sabaha kadar kaşıntıdan ağlayacaktım artık😔 lütfen ilaç hakkında bilgisi olan yada farklı birşeyle enfeksiyonu geçirecek birşey söyleyin.