Kızlar bu hastaneye giden var mı odaları nasıl kaç kişilik özel odası var mı blyor musunuz
Anestezi bende gidiyorum doktorum hangisi boşta ise ona göre yerleştirirler dedi
odalar iki kişilik.. tek kişilik vip odalarıda var 🤗
hanifeGedikci vip odalar ne kadar acaba 🙈
ayseozbek ücretsiz dedi ebe 🤔
ayseozbek 100 TL diye okumuştum burda bi postta
hanifeGedikci sanmıyorum özel oda ücretli olur
Teşekkür ederim kzlar