Levelmas Merhaba arkadaşlar 30 haftalık hamişim ve 3 gündür gece uykumda sular içinde kalıyorum. Normalde evim de oldukça serin, yorganım da oldukça hafif... Allahtan eşim takip ediyor da iki üç saatte üstümü değiştiriyor. 🤔Bu durumu yaşayan var mı?
hunilimom Levelmas ben sürekli şu içindeyim hormonlardan ister istemez hava da etkiliyor üstüme hiç birşey örtüyorum atletle yatıyorum ama şu gibiyim
esra1907 Levelmas 26+3 haftalığız ama benim hamilelikte guatr çıktı ondan da terliyor olabilirim. Bilemedim su içinde kalıyorum resmen 😩
Tugsem81 Levelmas bundan sonra bole oluyor bende aynı sekılde basladım 30 lu haftalarda su gıbı ozellıkle gogus bolgelerım sırtım su gıbı oluyor bonvuk boncuk benım evımde serın hatta uzerım acık uyuyorum yınede aynıyım canım az kaldı benım doguma neden bu terkeme anlamıs degılım halen😁
Canoglumbenm Levelmas canım ev ne kadar serin olursa olsun hamilelikte terliyor insan. Benim evimde serin ve gece 2 tane battaniye örtüyordum. Su gibi terliyordum senin gibi. Şimdi battaniyeleri kaldırdım pike örtüyorum sadece. Çok şükür terlemiyorum artık.
Mnevvr53 Levelmas bende 36+6 haftaliğim bende menepoz havasi var 😀 Sicak ateş basiyo + bende uyurken çok terliyorum hormanlar değişiyo
[silindi] Levelmas Bende 32.haftamdayım ve bende sürekli terliyorum . Cam açık uyuyorum, ustume bir şey örtmüyorum.
Elikkk Aynen bende 39 haftalık hamileyim çok terliyorum eşim üstümü değiştirmemi takip etmeyi bırak uzak dur yanıyorsun terin değmesin diyor 😄😄
Gazell Bende aynı durumdaydim hatta az evvel eşim gece yine çok terledin dedi her gece sırılsıklam oluyorum terden demekki sadece ben yaşamıyormusum