Merhaba Canlar 🤗 anne adayı olduğumu yeni öğrendim 🤭 nihayet testte çift çizgiyi tam olarak gördüm 🤭 yalnız araştırdığımda 3-4 haftalar arası bebeğin beyin ve sinir sistemi gelisiyomus e benim hesaplayinca 4 hafta 2 gun olarak çıkıyo 🙄 sevinemeden buna kafami taktim siz ne zaman başladınız? Bi sorun olmaz InşAllah ya dua edin lütfen 🙏