Meraba bayanlar, 18. Haftadayım. Daha önce iki defa dış kulak enfeksiyonu geçirmiştim, antibiyotik tedavisiyle geçmişti. Şimdi tekrarladı. Bayram dolayısıyla uzmanada gidemedim acil doktoru hamile olduğumu söylememe rapmen yine antibiyotik verdi, daha kullanmaya başladım eşimle tereddütte kaldık. Ağrımda şiddetle devam ediyo. Sizde de bu durumla karşılaşan var mı?