Nurten Caglaunul ben şuan 8 haftalık oldum ama bende hamile olduğumu ilk öğrendiğimde kasığımın ağrısı bacağıma vuruyordu şuan çok şükür geçti kendiliğinden 🙏🏼
Esrasaglik Caglaunul 4+6 yız bizde her zaman olmuyor çok nadir oluyor, kasık ağrısı vurabilir diye düşündüm bende 🙈
Caglaunul Nurten Nurten kasığımda arada batıyor ama öğretmen olduğum için sürekli ayaktayım herhalde bacak ağrım ondan oluyor
deletedmom40 Bende 4+5 teyim benim de gaz sancılarım oluyor kendimi yorduğum zaman kasık ağrılarım bacağıma vuruyor